Klachtenreglement
Klachtenreglement
Klachtenregeling van Family Coaching Group
Ben je niet tevreden over de hulpverlening en heb je een klacht? Bespreek dit met je hulpverlener. Misschien is er sprake van een misverstand en ben je geholpen met een duidelijke uitleg. We kunnen je vragen beantwoorden of we kunnen samen op zoek gaan naar een oplossing. Dus blijf niet alleen met je klacht zitten maar ga met ons in gesprek. Zo verbeteren we de hulpverlening, niet alleen voor jou, maar ook voor anderen.
Klachtencommissie Jeugd
Wanneer de gesprekken niet tot het gewenste resultaat hebben geleid of je wil direct een klacht indienen dan kan dat bij de onafhankelijke Klachtencommissie Jeugd. Family Coaching Group is aangesloten bij de Klachtencommissie Jeugd van Klachtenportaal Zorg. De klachtencommissie geeft binnen 12 weken na indiening van de klacht een oordeel over de gegrondheid van de klacht. Voor het volledige klachtenreglement van de klachtencommissie en het indienen van je klacht verwijst Family Coaching Group je naar:
Contactgegevens klachtencommissie
Klachtenportaal Zorg
Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen
Tel: 0228-322205
info@klachtenportaalzorg.nl
https://klachtenportaalzorg.nl/
Klachtenfunctionaris
Family Coaching Group heeft een onafhankelijke klachtenfunctionaris tevens belegd bij Klachtenportaal Zorg. De klachtenfunctionaris zal jou advies geven en bijstaan bij het formuleren van de klacht en het onderzoeken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
Vertrouwenspersoon
Heb je behoefte aan ondersteuning, wil je advies of hulp bij het indienen van een klacht? Dan kun je contact op nemen met de onafhankelijke vertrouwenspersoon via AKJ. Een vertrouwenspersoon komt op voor de belangen van cliënten in de jeugdhulp. Dit kost je niets.
Contactgegevens vertrouwenspersoon
088 555 1000
info@akj.nl
www.akj.nl